7augusti

Ligger och lyssnar på underbar musik just nu, det är så härligt att bara lyssna och tänka tillbaka! Finns nog inget som jag uppskattar så mkt som musik. Det kan få en på så bra humör, men samtidigt få en att gå in i djupaste och gräva upp en massa minnen och känslor. Men det är det jag gillar. Den variation av känslor den skapar! Musik gör så mkt.

Igår efter jobbet åkte vi in till Falun en sväng och kikade lite kläder, hittade världens reafynd :) Ett par skor och ett par jeans. Det är juh precis vad jag behöver. Nu saknas bara lite annat smått o gott!

Nu har Cityfesten satt igång på riktigt också, Sändra är inne och traskar i regnet ikväll. Själv spar jag mig till imorrn och lördag. Känner mig dock inge motiverad för jag vet hur mkt folk de kommer vara. Det är så grymt trångt och man tappar bort varandra, inga telefoner fungerar och ja, då står man där. haha! Men de är väl så de ska vara också antar jag...
Vi ska in till Gävle på förfest hos ngn jobbarkompis till Sändra, sen öltält :) På lördagen blir de Susan före the big city, sen massa öltält. Förhoppningsvis kommer man träffa massor med kända människor ! Kanske en o annan från Forshagaakademin också :) hur kul skulle inte de vara då?

Nu ska jag snart lägga mig, är så fruktansvärt trött. Men antar att man blir de när man har jobbat 1ochenhalv vecka utan ledig plus fest på de. Längtar till söndag då jag bara ska ligga hemma o slööööööööa!!! 
 ¨
Måste juh även tillägga att jag äntligen tagit tag i att börja leta egen bostad, dvs lägenhet :)
Nästa vecka får jag svar av Hoforshus om det finns några ettor med sovalkov och kök lediga till mig! Hur skönt som helst ! En flytt är nära alltså ....

Baby your all that I want when im laying here in your arms!

Nej, nu ska jag göra kväller.

Sup o svälj, trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback