11December

Ikväll har jag varit duktig o varit ute o gått :) Tog en promme runt Time tsm med Erica efter jobbet, de var välbehövligt kan jag lova. Fler sådanna tack!

Idag fick jag en plesant suprise när jag stod o skruvade presentsnören, in kommer självaste Sändra :)  Inte igår man träffade världens bästa sändra inte . Så de var juh inte fy skam o ha henne hängandes där sista 30 minutrarna, även om jag tror de andra i personalen tyckte annorlunda när jag inte kunde koncentrera mig =P Men de sket jag i!
Efter stängning tog vi oss till Jensas o käka kycklingrulle, mmm .. De var sommar 06 de :)

När man umgås, de är då man märker hur mkt man saknar tiderna tsm! Hur roligt man har de och vad man gjort och lyckats åstakommit tillsammans. Jag älskar dig Sändra även fast vi inte träffas så ofta!

En fråga vi ställer oss är " När börjar julruschen?" .. Nog för att jag vet att vi är mitt uppe i lfinanskrisen osv, men julklappar ska väl inhandlas ?? .. De är juh så man börjar bli orolig förbövölen!  Vi har inte haft de så här dåligt på flera år, men någon ggr måste de juh komma en svacka, men samtidigt kan man juh inte dra in på allt bara för de.. Eller är de det man kan o måste göra?

Imorrn är de den efterlängtade personalfesten på karisma :) Kommer bli kanon! Ansiktsbehandlig igen o jag längtar till den börjar ge resultat. Fast många säger att de redan ser bättre ut, får väl lita på dom helt enkelt! =)

Sover hos familjen Löwdahl imorrn, eftersom de är jobb på lördag morgon känns de som de bästa alternativet, spec när de erbjöd sig :) Får se vad kvällen har att erbjuda, jag tror de kommer bli kanon iaf !

Lördag är de jobb o sen 60årskalas för mormor. Hoppas ni får en trevlig helg allesammans :D

ps. Någon som vet vad min skiva med alla kort från datorn är ?! borttappad sedan inflytt . =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback