16December

Har nu gått några dagar sedan jag uppdaterade, my fault! Im sorry . Men har varken haft tid eller ork. Känner mig helt slut hela jag, gör inge annat än jobbar. Är ledig 1dag fram till nyår ! De tar på krafterna ..

Ifredags var de personalfest, började med en ansiktsbehandling sen middag o efter de mysa,bada o umgås :) Hade jättetrevligt och efterfesten hos Angelica med mamma o pappa lövdahl var heller inte så pjåkig ;P Tack alla inblandade.

Lördagen vaknade man upp o inte alls var fit for fight, världens huvudvärk. Men var bara o kliva upp för att senare bege sig mot jobbet. Det är så underbart när man vet att man inte är den ända som mår lite halvdåligt :P Fick sluta en timme tidigare också :) Tackar!

Hem till Torsåker för att åka på 60årskalas hos mormor. De var trevligt så länge de varade! Blev väl en del missförstånd, to much alkohol och ja .. mer behöver väl inte sägas! Jag hade kul på hörnet iaf . =)

Har precis städat nu, så skönt med rent runt sig :) Då trivs man som allra mest . Sofie har varit hit en sväng o vi käkade lite pepparkakor! Mumms. Nu ska jag snart bege mig mot sängen o stänga de två blå. Hoppas man är pigg imorrn! Känner att jag behöver vara pigg o utvilad med så mkt jobb som ligger framför en.

Aja, hopppas ni har de bra iaf :)

På torsdag blir de kafferep!



It doesn't really matter what you say or do
I want to spend each moment of the day with you
Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only want to be with you

I don't know what it is that makes me love you so
I only knew I never want to let you go
Cause you started something
Oh can't you see
And ever since we met you've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback