18December

jobb, jobb o återigen jobb :) Känns som om de ända jag gör nu om dagarna är o jobbar. Men de ger juh resultat! Med merförsäljningstävlingar så är allt så mkt roligare, men även lite bittert! De är verkligen min tur o vinna nu :) Vill också få ett fint pris. På lördag SKA jag vinna!

Imorrn är jag ledig :) Efterlängtat, dock bli de ingen sovmorgon då jag ska vara inne i Viken till 10.00 på ansiktsbehandling. Men de är juh inte spec krävande om man säger så. Sen får v se om de blir buss till Gävle eller om jag styr kosan hemmåt, antingen torsåker eller hofors. De visar sig!

Itchy Daze på depå imorgon kväll också, verkar just nu som att de blir en visit dit. Får se om Micke hakar på eller om han väljer att stanna på hemmaplan o dricka massor av öl ist :)  Jag ska juh jobba ända fram till nyår nu så känns som om de är bra med lite lungt en helg. Men vad som helst kan juh hända, man ska aldrig säga aldrig ;p

Nya beta kanske inte var så hippt som jag trodde, men liiite uppdaterad måste man juh vara =P

Näe, nu ska jag ändra design på min blogg.. denna är juh så sjuukt tråkig o svårläst! suck. Synd att man inte kan avancera lite, utan måste ta de som erbjuds.. en datakurs kanske vore :)

Hörs då babes!

Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone

Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback