1December

Känns mer som att de är 2a oktober medtanke på vädret.. Iofs snöade det lite nu o kylan börjar ta sig :) Det går sakta men säkert..

Idag har jag varit ledig :) Så skönt ! Började med att ta en promme med Erica, hon visade stolt upp sin godismage, nej förlåt , Bäbismage som hon fått ;P Gick en vända sen hem för att laga lite mat. Efter de kom Emelie hit o vi tog en kaffe på hanssons, sen åkte o kollade på lägenhet ! Den var helt ok, o stoooor =) Nu ska jag ta mig en funderare på hur vida jag ska göra .. Men jag vill juh så gärna flytta till en tvåa o bort från Västerhöjden! Denna var liksom nästan perfekt .. Skulle juh gärna vilja tapetsera om, men de kan man ju lätt göra. Var egentligen inga fel på tapeterna som var, men fins juh modernare om man säger så. Det är inflyttning på den nu! Hur härligt skulle de inte vara o flytta typ nu o ha en stor tvåa till jul ? Då kan jag köpa min julgran :D:D aja, nog om de..Finns juh både för o nackdelar, men de finns de juh med allt.

Emelie o Jag fikade lite lussebullar o pepparkakor när vi kom hem hit till mig =) Har varit mys, lyssnat på musik o  bara pratat .. Nice! Om en vecka drar hon till Thai o jag är heeemskt avundsjuk. Men sånt är livet ! :P

Imorrn är de jobb igen, o nu har BOW klubborna kommit =) Angelica o Henke är på kurs så de är jag o grabbarna som jobbar.. men jag klagar inte, de är trevligt! Hade väl varit ännu trevligare om Angie hade varit med ,men men ..

Nej, känns bara som jag skriver massa skit.. kolla på film snart  :) Sökarna med Liam Norberg! I looove him <3

min tangentbord har börjat krångla lite... T fungerar typ inte ibland .. suck! är väl nån brödsmula eller ngt som ligger o gnooor där under . pust!!

Ha de bra dåååå :)

Kommentarer
Postat av: Erica

INgen jvla godis mage ska jag tala om för dig fröken emelie.. :P

2008-12-02 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback