22December

Sitter o väntar på att få gå till bussen :) Haft en väldigt skööön o välbehövlig sovmorgon idag! Jobbar 12-21, hoppas de blir lite smått kaos hela dagen så man har ngt att göra. Kommer bli kul idag, känner de på mig! Är laddad.. :)

Pratar med Matte på msn nu, var inte igår. Hur kul som helst! Får mig att sakna åk2 ännu mer än vad jag redan gör.

Imorrn är de ultraljud, ihh! Ska bli kul o få veta vad den lila parveln har för kön =) Men måste erkänna att de känns väldigt långt borta och overkligt. Har inte förstått det än, men de kommer väl samtidigt med magen som börjar visa sig nu =) Parveln kommer iaf få världens i särklass bästa mostrar! De är jag övertygad om.. =)

Neh, nu ska jag avrunda..

har iaf ringt o flyttat elen nu till nya lägenheten, kanon! bara bredbandet kvar nu, sen måste jag juh skriva på kontraktet också :P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback