29December

usch, nu var de ett tag sedan jag bloggade och varje ggr man ska ta tag i det igen efter ett uppehåll tycker jag det är lika jobbigt. Alltid är de något eller mkt som hänt som man vill dela med sig av, men inte orkar lägga ner tiden de krävs för att skriva. Så jag tänker vara någorlunda kortfattad idag.

Julafton började med julfrukost o därefter jobb :) Det var jag,Angelica o Tommy som jobbade. Det var lite folk faktiskt, mkt mera än vad jag trodde de skulle bli. Folk blir väl mer o mer bekväma vad gäller julklappshandling när de vet att affärerna har öppet även julafton. Vi bjöd på Glögg,Must o Pepparkaka iaf o hade de allmänt mys :D



Efter jobbet begav jag mig hem för att fira jul tillsammans med familjen och mammas släkte hos oss på Ängsvägen =) Vi började öppna julisar efter Kalle Anka ! Därefter kom mormor o dom och maten var dukad. Mumms! Julmaten var sååå good, o de var så härligt att man inte hade varit o snyltat innan julen på maten. Sjöng massa singstar o hade mkt trevligt! Därefter vid 00.00 snåret så tog jag en promenad o de var väldigt välbehövligt.

På Juldagen skulle jag ha jobbat, men eftersom Eje inte gjort klart allt inför rean så fick vi vara hemma. Klagar inte :)
Tog en mkt reäl sovmorgon o bara slappade hela dagen lååång.
Pappas sida kom därefter på lite julfika :)

Sedan styrdes Hofors o party med Sändra. Mkt trevligt!
Som alltid på juldagen är de knööökat med folk inne på folkan, inget undantag denna. Blir lätt föör mkt folk, men träffade många kända ansikten och hade mktt trevligt även om kvällens få timmar gick åt att leta reda på borttappat folk. Hem kom jag vid 4 tiden o då var de sängen, sen jobb! Kan lova att jag inte var den ända som inte mådde prima ballerina :P

Ja, de var väl min julhelg :) Har fått mkt välbehövliga julisar.. Bla.

- Kaffebryggare
- Presentkort på ikea (1300)
- Pjamas
- Doveset
- Pengar
- Ryggsäck
- Trisslott
- Ljuslyktor

Imorgon ska jag införskaffa mig en ny digitalkamera, 3e ggr gilt antar jag :) Sen på onsdag åker jag till Dalarna o firar nyår med Sanna o hennes kompisar. Ska bli mkt trevligt medtanke på att de var ett årsedan jag träffade min älskade vän senast.

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och god fortsättning på er !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback