2December

Sitter o tråkar framför datorn . Man hinner inte med att göra eller ta tag i saker efter att man kommit hem från jobbet, helst vill jag bara gå o lägga mig för att sedan vakna upp o en ny dag är kommen :) Så tråkig är jag!

Dagen har gått så väldigt snabbt idag, har inte hunnit med mkt alls på jobbet. Även fast vi haft saker att göra hela tiden.
Kunder är de inte gott om, men kommer väl in någon lite då o då.. Men kassorna ser inte bra ut o jag vet inte vad de beror på . Antingen är de vi som är för dåliga på den personliga försäljningen, eller så vill inte folk handla just nu. Tror de är en kombination av bägge faktiskt. Alla kommer väl vara ute i sista sekund o handla, o då blir de stressigt.
Just nu håller vi iaf på att förbereda inför klubbdagen på torsdag. Massa fina erbjudanden o julklappstips :)

En kund förstörde hela min dag idag verkligen, jeeevlar vad jag blev arg. Hur har man mage att säga till mig att vi får de att låta så krångligt  och småaktigt när jag ringer leverantörer, fixar ett par täckbyxor som inte finns i vårt sortiment, ringer skellefteå o ber dom skicka en jacka som inte heller finns i vårat sortiment. Offrar massor av min tid för att få hit dessa grejer till denna kund, som inte bara tog 5minuter.. Utan 15-20 min bara att försöka få fram till leverantören vad de var för kläder vi skulle ha.  Ringer upp kunden o han tycker vi ska stå för frakt ?! o blir irr när jag säger att han får stå för den själv eftersom vi i vanliga fall inte gör specialbeställningar till kunder. Jag sa de snällt o trevligt, men då tycker han att vi krånglar till de och att vi är småaktiga som tar frakt mellan butikerna ... Jag blir så förbannad bara jag tänker på detta !! kokar inombords! Istället för att vara tacksam att jag tog mig tiden att ringa utan att egentligen veta var de va han ville ha, få fram priser o framförallt fixade så han fick sina jälva täckbyxor o jacka från två helt olika håll till vår butik!! brrr.. Vissa är så jäkla fräcka så de finns inte. BLÄ FÖR ER! Sen kläcker han ur sig att hela processen tagit lång tid. Men herreggud, han ringer på torsdag eftermiddag, jag börjar ringa lev. o när jag tagit fram info då vet han inte om han ska ha grejerna ens. Sen var jag ledig på fredagen o han ringer 17.55 ... Har leverantörer öppet under helger? NEJ de har dom inte.. O igår var jag ledig, jag ber tusen ggr om ursäkt.. Vad jag än gjorde verkade de bli fel, nu har jag bara lust att klippa sönder hans grejer när de kommer till butiken!  Jag var så jäkla trevlig, o vad får man tillbaka? Inte ett jävla skit.. Tack för den passningen! Förlåt att jag aldrig gjort detta för... Dra åt helvete!!!

Nej nu är jag arg igen, blä vad en ända människa kan förstöra en hel dag!
Välkommen in på torsdag .....



Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara att försöka släppa sånna idioter Emelie, tänk på nått positivt ist :D TYP MIG ELLER NÅTT..hahah Nej det kandke du inte behöver göra men det skulle vara lite trevligt minsann =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback