8December

Sitter o funderar massa på julklappar, vill ha de klart innan jag åker in till valbo imorrn. Annars går man bara runt o inte vet vad man ska ha, köper bara för att o ingen tanke bakom de hela. Jag har lite på gång, men vet inte hur jag ska göra. Hur mkt pengar ska man lägga? aja ..

Imorrn ska jag iaf ner till HoforsHus o kolla på tapeter till min lägenhet med Erica :) Spännande! Jag har inte den blekaste vilka färger jag vill ha eller ngt. Efter de blir de Valbo med Sofie! eftersom man aldrig får ngt riktigt svar från Erica så struntar jag helt enkelt i henne. Kan bli en trevlig dag!

Måste fixa tvättid också, nu är de knapert bland underkläderna o jobbartröjorna :P För att inte tala om att byxorna behöver en tvätt. hah! får se över de imorrn. Disken behövs tas tag i också. suck! bara massa tråk göra.

Har haft ett så konstigt illamåeende idag, de har liksom suttit i huvudet o arbetat sig neråt i kroppen. Skitkonstigt! Haft ont i hela kroppen också, vet inte vad som är på gång nu. Vill verkligen inte bli sjuk! De har jag inte tid med just nu. Först o främst för att jag har så mkt jobb, sen för att de är personalfest på fredag med spa o grejer :) De får man juh bara inte missa!! Sen blir de mkt lungt fram tills juldagen, inte en droppe alkohol innan dess. Ganska skönt o välbehövligt igen =) Sen eftersom jag ska jobba hela julhelgen o alla mellandagar blir de pretty lungt på juldagen också.

Hoppas på en utlandsresa i vår med Sanna också :) Får se om vi tar oss för o planera lite när hon kommer hem från Norge ! Vore juh underbart, vi om några behöver ta igen massamassamassa förlorad tid. Fan över ett år!! =(
Saknar henne så sjukt mkt. Tacka gudarna för att vi tagit tag i vår vänskap igen :) I love you!

ska sleeepa lite tänkte ja ..

Pusshej

ps. Min namnsdag är imorgon :) Anna Emelie Jönsson. Grattis också till Rosmarie Mähler som fyller år denna underbara dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback