Ännu en helg närmare..

Sitter somvanligt i skolan, känns ganska uttjatat att börja varje blogg på detta vis, men vad gör man ? ..

Mmm, helgen var tänkt skulle bli lugn, men somvanligt blir det ändrade planer. Klagar iofs inte!
I fredags hyrde jag,Sandra o Tesse film, tog ett tag innan vi hittade en som alla ville titta på men den var väl ingen jag rekomenderar, little children hette den iaf. 2timmar lång o hade ingen väsentlig handling, men vi kollade iaf klart på den efter mkt om och men.

Lördagen styrdes städning och pajlagning =) mumms, riktigt gott! annars kollade man väl på tv mestadels hela dagen, men de får man göra på lördagar.. Eller började iofs dagen med en morgonpromme i solskenet tillsammans med Sandra :) De var nice!
På eftermiddagen ringde Hanna o hörde om jag vill följa med in till stan till Adam och Linda, vi skulle till bladh som är i Indien :P hah!
jaja, vi åkte iaf in till stan o väl där satte vi oss o kollade på melodifestivalen och drack lite, det var trevligt! Sllutade med att vi hamnade hemma hos Hanna i Kil och där blev det tvspel med hennes bror o lite bus med Kurre ;P hah! Pinsamt att man har minnesluckor från en hemmakväll, men som min kära farmor brukar säga " Man mår som man förtjänar" och de gjorde vi alla kan jag säga,.. Usch o fy, det var absolut ingen trevlig söndag.. tur att de är bättre idag iaf.. Fick lite god mat o fika hos hanna, synd att man inte kunda äta mer ;) Var nog den av oss som åt mest iaf.. Kurre fick juh inte i sig så mkt.. HAHAH!

Idag har jag bara haft en lektion, idrott.. jag o hanna spelade mest pingis sen gick vi o käkade.. nu ska jag skriva en liten lapp om min lägenhet o sätta upp på skolan :) Hoppas någon vill ta över den gamle skrutten =)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback