Destiny

Idag har varit en helt ovanligt slapp dag. Började med att Jag o Johanna var ute o tog en morgonpromme ist för att åka iväg med skolan på friluftsdag, sedan begav vi oss för att uppdatera mitt gymkort o efter det blev de en efterlängtad solning :) Ohja vad jag gillert! Solade även igår, blir nog en sväng imorrn också...

Efter vi hade varit hem o duschat o gjort oss klara begav vi oss till matsalen för att få i oss lite energi, träffade där lite killar från klassen som skulle vidare till skolan, vilket även vårt huvudmål med dagen. Ta igen lite rester och förbereda inför provet som är imorrn.. Så, har vi gjort ngt då? Ah, faktiskt! men inte alls så mkt som jag hoppades på att jag skulle.. Fyskam! Men förberedelserna inför provet är iaf klara.. Sen även en inlämningsuppgift som ska vara inne imorrn... Lär inte blir bra betyg, men just nu så skiter jag i det... faktiskt!

Nu sitter man dock bara här o önskar man kunde vara mer aktiv och ta tag i saker.. Emelie Jönsson är inte så duktig på sånt, självdiciplin är inget som finns där inte.. Men när man väl sätter igång brukar det gå bra.

Igår så styrdes gymmet, jäklas skönt! gjorde väl inte alltför mkt, men har ändå träningsvärk idag o jag älskar det =) Ikväll blir de simning.. Men är grymt sugen på Marängswisch :) Yammie .. Har varit de ett bra tag men man kanske ska spara sig till helgen med gottigheter.. Måste kanske plugga också, änsålänge har man juh inte kommit långt, får lita på att det sitter i liiite från lektionerna iaf..

Sola,Sola,bli brun,brun,brun =)

Mm, o inget jobb fick man heller, men inte sörjer jag för det.. Kommer då hem 4dagar tidigare, visst hade jag behövt pengarna, men pengar är inte allt ! heh.. säger hon som verkligen är i behov av lite kosing.. men de löser sig alltid.. med en mobilräkning på 350kr så måste pengar styras!

Kärlek, när ska den komma till en ? eller är det jag som ska komma till den.. Har aldrig riktigt fattat mig på det där, vet bara att det inte är lätt, men någongång ska man väl uppleva det.. Desperat ?! Ohneeej, bara lite nyfiken på hur det känns att vara med någon som delar ens kärlek.. men jaja!

Pusshejleverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback