Grease!

Yes, igår var det vår tur att ha dansuppvisning för klassen. Gick nog över förväntan bra och det kändes som bästa dansen vi gjort. Tur att man är bäst när det gäller :) haha! Bra jobbat tjejer! Nu i efterhand var nog vår dans ganska enformig, men känns som om vi var nog de ända som hade riktig dans! Hoppas på ett bra betyg eftersom vi har lagt ner oss ganska mkt, blod svett o tårar kan man nästan säga ;)

Ganska kul när man sitter i datasalen, som nu .. Oskar kommer o Camilla o Johanna har inte gjort ngt på hela tiden , så fort de hör att Oskar är påväg stänger de alla fönster på dator o låssas som att de arbetar! Hmmm.. Cheaters! hahaha!

idag på SMFÖ fick vi tårta, de var gott men hur onyttigt som helst! Dåligt samvete eftersom jag inte tränat på ritkigt sedan i Fredags! Idag hinner man inte heller eftersom jag måste sola och plugga en massa till ledarskapsprovet imorrn.. Sen är det lov, 3veckors praktik och sedan lov igen, alltså 5veckors ledigthet från skolan.. med start imorrn :) Ska bli skönt, men efter helgen vill man väl tillbaka hit!

Somsagt så åker man hem imorrn, ska bli skönt att få lite ledigt, men måste ta hem lite saker att jobba med så jag blir klar o inte har så mkt rester när man kommer tillbaka, då är det trots allt bara 8veckor kvar till studenten!
Känns fortfarande overkligt att vi som fortfarande är så små ska ut i arbetslivet o sluta skolan, men ändå har man ställt in sig på det.. men kommer nog inte fatta de ordentligt förrens det är dax ! vad fan ska man ta vägen? Hur ska man lyckas hålla kontakt o träffa alla med jämna mellanrum? en fråga vi får ta upp senare antar jag....

Nehe! Jag som skulle jobba med kundtidningarna, men hittar ingen bra! buhuuu!. så blir man sittandes såhär ist, bra självdiciplin Miss Jönsson.. Som den gamle räven Per Leandersson kallade mig idag .. men jag klagar inte! Inte är de alla som blir kallade för MISS inte ;)

Måste ringa o beställa klipptid också, ja just ja! de måste jag göra.. Måste juh piffa till mig lite till praktiken ;)

Meeeeeeeeeen! Du är DUM! asshole.. haha!

En massglass =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle kalla det eget språk! hihi

Postat av: camilla

ni är elaka!!

2008-02-20 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback