Gruppintervju!

idag ska jag på en gruppintervju med 8 st andra själar från klassen om jobbet i sälen/mora. Shiet .. nervositeten börjar komma, vad fan ska man säga o göra liksom? kl 13.00 är det. ihh! men nångång ska väl vara den första o man får ta det som det kommer helt enkelt.

Nu är de lunch som gäller, köttfärsrätt eller var de var..  kan bli gott! :)

Känner inte för att blogga idag, känner mig stressad och lite omotiverad..

Påskhelgen blir, för då kommer ev hanna till mig i Torsåker =) OHJAA! me like my new bestfriend <3



Japp, då var intervjun avklarad o det gick inte alls bra. Var inte förbredd eller pratade mycket, iofs gjorde väl ingen det. Men när man väl sa något så avbröt någon annan och det störde mig! Fick aldrig prata till punkt.. men de är väl ett litet krig det där också :P Må bästa pojk o flicka få jobbet :)

haha, idag har de varit en lite rolig dag ändå, började med att Camilla gjorde världens vurpa när vi skulle gå upp på stora enso, skyller på klackskorna tjejen vettu ;P haha! de var MEGAKUL! men roligast var när Johanna skulle gå ner för trappan i matsalen, tar ett litet hopp o sedan världens roligaste vurpa, byxorna spricker och det blir jordens hål! hahahahhaa .. de var ännu mer MEGAKUL!  Så Johanan fick gå hem o byta byxor o nu sitter hon här med ett par andra nudiejeans :P hahahahahaha! Sen berättar Hanna att hon ramlade påväg till bussen, hahah! Bara min tur kvar iddag känns de som.. Peppa peppa ta i trä!  Megaroligt heltenkelt..

Och min mobil fungerar inte , eller jag kan ta emot sms och samtal men inte ringa eller skicka sms.. Det är inte kul för fem öre! men tror jag överlever idag, spar in lite pengar =)

Jag vill skratta,skratta,skratta =) hahahaha! Hanna o jag är ändå ganska duktiga på det.. Men den som skrattar mest just nu är SnyggSebbe, haha! lite kul faktiskt ..

Nej, nu ska man nog ta o börja jobba lite .. Ska skriva ett personligt brev till Aquavit, detta är på säljtekniken, men är inte ens klar med den förra så måste nog sätta lite sprätt!

KorreKnut är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback