Hemmaplan!

Jahaja, ja nu var man hemma i Torsåker igen.. En månad sedan sist, känns som om de var igår! Tiden går så fort..

Sitter o laddar hem lite bra musik =) Alltid kul med förnyelse på datorn, just nu spelas Carolina Gynning, tycker den är liiite bra faktiskt .. Sen blir det Lasse Lindh :) Me like!

Idag började dagen med en promme tillsammans med Sandra, sen drog vi in till Sandviken o träffade Pontus, fick tillomed en kram :) hellyeah! haha .. Vi gick runt typ över en timme i väntan på att han skulle komma tillbaka från lunchen, men de var de helt klart värt! Var in till intersport också, tänkte att jag skulle presentera mig ..
"Hej, jag söker Johan"
"Johan?"
"AH,precis"
"Josef, vem är Johan?"
"öh?"
"Butikschefen..?!"
"Han heter Henk"

typ HUR megapinsamt som helst.. men jag bjuder på den! han var iaf inte där...

Nu har jag precis ätit en efterlängtad riktigt måltid =) mumms! Men imorse var de inte nådigt, skulle äta frulle så finns de inge pålägg! Emelie blir tokig, här kommer man hem o inte ens frulle finns.. Fan värre än i forshaga! huaaligen, men nu har päronen varit o handlat :P haha! Baskemigväl!

Ikväll blir lets dance med sändra =) <3

Nu ska återgå till min musik!

Saknar er flickor ! Kärlek i massor till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback