Innebandyträning!

Idag är en seg o tråkig, hittills iaf.
Vaknade vid 10.00 men orkade inte gå upp då så jag låg vaken i sängen o tänkte en stund, sen kom pappa framstickande med sitt huvud i dörren, "är du vaken redan?". Mjorå ibland så kan man..
Sen gick jag upp för att käka lite frulle, men fanns inge gott så fick ta två torra mackor med skinka på.. INte favoriten precis!

Efter det så skulle vi in till sandviken, mamma o pappa skulle inhandla tapeer o golv till deras sovrum!
Jag blir inspirerad av att göra om på mitt rum också, om man ska bo här ett tag efter studenten så MÅSTE jag göra ngt åt mitt rum, fyfaan! Men här blir man då inte långvarig om jag får bestämma, bara tills körkortet är avklarat o att man fått ett jobb så man kan betala hyran :) Jääj! Längtar till de ögonblicket! vill ha mitt eget liv, mitt eget place och min egen tid! så är det.

Nu sitter jag hemma i tvrummet, evelina kollar på OTH . Men Cooper är så snygg! =) yummie!
Väntar på att innebandyträningen ska börja =) jajjemänsan ni läste rätt!
Igår när vi var på evelinas match så kom Hofors damlagstränare fram o sa att han tyckte jag skulle börja träna med dom efter studenten och att jag var välkommen redan dessa veckor o provträna hur det känns osv! typ hur kul som heslt. Innebandyn i värmland suger och jag längtar sjukt mkt tillbaka till hofors, så jag blev jätteglad då han frågade mig om detta. Är det ngt jag saknat ifrån Hofors så är det innebandyn, den är speciell här oc h jag älskar den! =)

På onsdag ska jag o Pernilla iväg o kika på balklänninga i gävle, hoppas man hittar ngt.. känns som om man är ganska sent ute eftersom vi har balen 28maj o dom här hemma har den tidigare.. lär juh inte finnas några kvar! =/ men de visar väl sig.
Och på torsdag ska jag och Sofie sammanstråla för vårt årliga samtal =) de ser jag fram emot!

Hoppas på lite utgång i helgen också, dricka vin o bara vara ! var juh några helger sedan sist...Vore kul om vi blev ett gäng som gick ut, några gamla polare vore inte helt fel! ska höra idag ...

Nej, jag uppdaterar väl senare då jag kommit hem från träningen beroende på hur de gått.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback