När inget går som det ska.

Idag har de känts som en sån här dag åd inget går som det ska, eller en helt värdelös dag rent ut sagt! Känner ingen motivation, kanske är det för att praktiken skulle vara klar idag, kanske för att provet inte alls gick bra, eller för att fysen idag på idrotten inte heller gick bra och jag vill vara så mkt bättre än vad jag är!  Blir så besviken på mig själv när jag inte klarar att göra sånt som andra klarar av hur lätt som helst, eller att alla bär en kunskap som inte jag har. Damn! Motivation var det ja.

Praktiken skulle vara kalr idag också, men inte har jag fixat någonstans att vara.. Ville vara på Stadium i valbo, men där var det fullt o Gävle känns inte alls lockande. Inter Sport gillar jag inte för fem öre och Teamsportia har jag varit på sedan åk 9. Mmm, positiv var de ja.  Kankse ska testa Inter sport så man får bort fördomarna! kanske vore.

Men iaf så sitter jag på Marias dator nu o Hanna på Thomas, dom är snälla o lånar ut dom till oss fast dom är lärare =) iofs har Maria gått hem för dagen så hon vet inget än ..

Ska snart hem o färga håret också, Hanna ska hjälpa mig =) Hoppas de blir bra, men de ska det bli.. inge avancerat liksom! Sen är de lungan som gäller, finns inte så mkt att göra.. eller jo vi skulle juh hyra film! :) kan bli kul.

Svenska Rallyt håller på också, fattar mig inte på det där, men glädjs med dom som gört! =) kankse skulle ta sig en tur ut i skogen för att se vad de handlar om. eller inte!

Nej, nu är jag depp, o irr ! Så nu går jag hem..

ha en trevlig kväll o helg.

Med vänliga hälsningar

Emelie Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback