Sandviken

Sitter hos syster Erica i Sandviken nu, hon o Evelina tog en tripp ner till dollar store men jag orkade inte gå med. haha , har sån träningsvärk sedan innebandyn igår :P  pinsamt!
Vi har varit in en sväng till Valbo o bytt ett pra jalusiner och köpt nå doftpåsar, sen lära vi åka hem för Erica den virrpannan var så orolig för Dogge som kastrerade sig imorse, han var lite små groggy när vi åkte.. Men nog hade han klarat sig allt! Han tyckte nog att de var skönt att vi åkte så han fick ta de lite lungt.. annars är juh erica där o petar o tycker synd om han hela tiden :P fast han har juh faktiskt blivit av med mandomen, så lite synd är de juh om honom ändå! ;P

Ja men träningen igår då, jovars! De märks o känns att man inte varit serils i innebandyspelandet på 3hela år, o de är synd för jag hade kunat vara så grymt mkt bättre. Igår gick inget min väg, kunde inte ens lägga ett golvpass, men man får faktiskt skylla på klubban när det inte är ens egen! Så de så! Men ja, jag hann väl inte riktigt med då vi spelade heller, kommer alltid på fel sida! Jag tänker hela tiden att nu ska de bli rätt, men ändå blir de fel. fast det är juh bra att jag vet vad jag gör fel också. Hoppas på bättre lycka ikväll o hoppas Karin,Pauo o Maya är där =) de skulle vara mega kul!

Träffade förövrigt Pauo inne i valbo på IKEA, hon o Micke var där o köpte massa fina grjer till sin lght =)
Det som är värst är att jag kommer vara den ända som bor hemma hos föräldrarna till sommaren, här har man bott själv i tre år, o nu när alla andra tar steget ut, ja då ska en annan flytta hem igen! usch o fy! .. Märker bara nu av att vara hemma en helg att de tar på ens krafter.. Så jäkla dryg att anpassa sig när man inte är van, massa tjat o jag blir förbannad o då blir mamma arg o ledsen eftersom hon undrar vad hon gör för fel! Hon gör inga fel, bara de att man är van att vara själv, ta hand om sig o leva sitt eget liv. så är det bara!

Körkort o jobb, sen bär de av mot en egen lägenhet =) JATACK! men vart? mm de är den stora frågan....

Snart är det innebandyträning igen, ska åka med 16.00bussen härifrån, då är jag i Hofors 16.45 o träningen börjar 17.30, blir ganska lagomt =) Men träningsvärk i rygg  o rumpa kan man inte dölja, shieeet! hahah ...

Nej, snart börjar livet =)
Vi ses på andra sidan ....

LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va roligt att du är med o tränar med gamla laget :D Själv tränar jag ingenting längre.. går utför för mig
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback