skitsnack!

Jag blir så trött på allt jävla skitsnack som går om allt o alla här hemma, tiderna verkar då inte förändras här i Hofors. Fy fan! Jag förstår inte hur man orkar, att dag ut och dag in sitta o nöta och prata om hur andra lever sina liv och lägga energi på andra. Gasch! Visst att man kan ha åsikter om folk osv, men man kan välja vilka man pratar med dessa om. Aja, ville bara säga det..

Idag har man varit inne i Viken med Mamma, vilken skräll va? haha .. har varit där inne nu varenda dag på lovet, men har man inget bättre för sig så.. Var in en sväng på teamis o lindex, mamma köpte lite kläder och själv köpte jag en glitter puff =) jag gillart ! nu sitter jag hemmamed erica på mitt rum o pratar en massa .. mamma bakar o snart är jag hungrig!

Hahaha, grinladan äger=)

Jag ser fram emot morgondagen ! hoppas på mkt folk o sådanna man känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback