BajsExpert!

Just nu är jag riktigt arg,förbannad och ledsen! vad har jag gjort för fel? inte ett skit..Jag behandlade dig jävligt bra, försiktigt och ömt, o vad får man tillbaka..Inte ett jävla skit! Och hjälpen från expert var juh knappast den bästa, bra service men annars då? .. Just nu hatar jag datorer för allt i världen!!
Det ända jag begärde från den förra datorn var att jag skulle få ut mina bilder, det är det ända som betyder något för mig! Det är bilder från forshagatiden och hela 3an!!! Jävla skit.. Igår fick jag beskedet att datorn var nerskickad till holland och bilderna gick inte att få ut?! Vad är detta för skämt?! Det är inte ens mitt fel att datorn gått sönder, det var ett produktionsfel och ska jag behöva lida o gå bet för det ? neeeeej!
Har inte ens fått ngt för besväret med datorn, eller jo, reseersättning! fan vad jag inte orkar mer nu!. men jag ska fan inte ge upp dethär, jag ska ha mina bilder som jag blivit lovad och expert ska stå för kostnaderna!!!

Gash! livet är då inte alltid så lätt som man vill att de ska vara!

Sitter iaf i skolan nu, har haft lite bokslut o det går väl bra sålänge jag sitter med folk som kan..
Nu är det lunch för min del skulle man kunna säga, ska snart dra dit o käka .. Gott med mat!

Igår var det morgonpromme med stavar 30 min samt stepup+styrka 60min :) Gött det! Känner att jag har kommit igång med detta nu o det är precis vad jag behöver. Imorrn är de morgonpromme o simmning som gäller! Har tränat väldigt mkt o seriöst nu, lycklig! Tänker på balklänningen som jag ska komma i =)

Aiya Napa blir de även i maj, hoppas på den 19e, annars kan inte jag o Hanna följa med eftersom vi ska ha vår Studentfest, vore toppen om klassen kunde vara med på den också! :)

Längtar till studenten, vad kan de vara nu, runt 127dagar kvar kanske ?! Ihhhh! jag längtar!

Sökte två jobb igår också, ovako och Stadium Valbo.. Där blir de nog även att ha praktik, känns som ett smart drag då dom får se vad jag går för under tre veckor, helt gratis =) Kan bli bra, kan även bli en flopp.. beror juh på mig helt enkelt.!  femveckors ledigt från skolan, känns lite stressande faktiskt.. projektarbete o redovisningen måste börjas med, inlämningar och prov . ja det blir juh en massa jobbigt när man kommer tillbaka! men de ska man väl kunna fixa kanske.?

Aja, nog med skitsnack.. nu ger jag upp!!

Pusshej,love you, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback