Förkyld o sleten

Uppe med tuppen imorse, kl 05.15 ringde klockan o då var de bara att stiga upp för att vara på jobbet kl 06.00 och börja med inventeringen, set gick väldigt bra och snabbt. Fick sluta kl 13.00 då jag gjort en arbetsdag på 7timmar, inte dåligt.. kändes som två!

Blir då inge bättre i förkylningen heller, men har varit piggare idag än igår iaf, o de är skönt. Men framåt kvällen kommer alltid den här grymma tröttheten.. känner mig sjukt sleten o inte alls uppvilad. hur ska de gå i skolan sen då? .. aja !

Imorn funderar jag på att ta mig in till gävle, är min ända chans att spendera mitt presentkort på make up store innan det går ut, känns dumt o inte använda det. Sen måste jag försöka hitta ett par jeans, alla mina är juh sönder o de är pinsamt! men aldrig kul att shoppa själv, vi får väl se hur jag löser det hela.

Nobody said it was easy!

Jag tänker på den där helgen, oh gud så grym den var! längtar tillbaka o till nästa ggr..

Och nu har även jag sett Forest Gump, somnade lite då o då, men tur man har en mamma som väcker en hela tiden ;)  Nu är det nässpray och sängen som gäller, funderar på en film också, men tror jag hoppar de ikväll.. Kan behöva somna itid för en ggr skull också.

Snart är det ettårsedan, o de känns fortfarande .. när ska känslorna försvinna?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför frågar du inte mej om jag vill följa med då?

2008-01-03 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback