Hanna Håkansson...

Hå o hej!

Här sitter man i skolan igen, har precis hört med Anna om att ha studentfest på Arena, känns gött o ha kommit en liten bit på väg med den sk. Nöjesfesten! :) Sitter här bredvid Hanna Håkansson, hon sitter febrlit och försöker skriva på msn, men det går inte alls bra för henne stackarn! Hon kan inte skriva till ngn... huuuu! Förstår hur hon känner, panik i hela kroppen och den där känslan är inte go alltså...

Men helgen var iaf rolig =) I fredags var jag o Sara in på Arena, 90-tals kväll .. de var juh skoj.. Vi fattade inte varför de bara spelade massa gamla låtar från nittiotalet, men sen såg sara lappen :P Aja, vi satt väl mest på toaletten hela kvällen antar ha ;p hehe .. Sen gick vi över till score o träffade Mats o Tobbe, de var skojjigt! Har inte sett mats sedan studenten..

På lördagen var jag ute o gick en lång promme med Pernilla, de var skönt.. sen vart jag uppbjuden på käk hos dom.. mumms vad gott de var :) Vid 21 gick jag hem o kolla på Catwomen, var så seeeeg i både hjärta o ven ;)Söndagn var degar dagen.. gick o grattade Tesse o fick lite tårta o magen, sen hem o sa hejdå till Sara o lasse..

Step up var de juh igår också :) de var kul! bra med fart o jäkla vilken träningsvärk i vaderna idag .. hihi... gött!

Hanna o jag tränade i gymmet idag, körde bänkpress, 20kg är inte dåligt ändå! pust! hahah pinsamt!

Nej, nu ska jag kolla runt lite !...

Mysspys sdin lilla ryss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback