Knåpa ihop ett PB

Japps, har slutat för dagen, egentligen 12.20. Men duktig som man är så sitter man kvar, gör dock ingen nytta. har ringt till nöjes angånde studentfesten, hoppas på det och den 23maj :) kan bli kul!

Nu tänkte jag att jag skulle knåpa ihop ett personligt brev till ett jobb under vasaloppet o sälja prestigeglasögon, hoppas jag får det :) Lite extra pengar i kassan säger man juh inte nej till såhär års, spec inte när de bara är 123dagar kvar till studenten heller. Men undra vad man ska skriva ihop för ngt? hmm.. aja, ngt lär man juh kunna skirva. Räknar liksom inte med o få jobbet eftersom de är många mkt duktigare som sökt till de även.

Helgen blev lung, såhär lung helg har jag nog inte haft på över ett år tror jag. bara massa film o mys med vännerna när i krokarna :) men skönt! För till helgen styrs de arena o då lär de bli drag medtanke på studiebidrag o grejer ! jeeeej! Sen får man inte dricka på några veckor igen.

har gått ner 1.6kg sen förra måndagen :) Ser bra ut det här... Bara att träna vidare.. Gymmet blir nästa anhalt där vi ska träna mage,rygg o lite ben! :) längtar.

nej, om man ska ta o börja med de där brevet nu då. Så de blir av :) Ska vara inne idag också....

Tjoflöjt !

Kommentarer
Postat av: michel

uppdaterat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback