10juli

Förstår inte hur de kan värma så mkt i kroppen bara av att lyssna på en männsika och dens musik. Jag blir så lycklig, men ändå så olycklig. Det väcker massor av minnen, för många kanske. Jag saknar den gamla goda tiden!

Jobbat 9-14 idag. Var så fint väder så gick inte att vara på dåligt humör, nedräkningen för att få komma hem o sola började redan direkt när jag steg upp vid 0800 imorse och såg solen skina, Underbart! Kom hem o slängde i mig mat, sedan kastade av mig kläderna för att hinna med att sola 1timme på studsmattan :) Grymt skönt! Känns som en evighet sedan man gjorde det.

Vid kl 17.00 satte jajg mig vid bruken och har setat här sedan dess, hmm. Dont ask me vad jag gör, för jag gör inget.. Lyssnar mest på musik och söker lite inspiration på youtube.

Idag kom 3dvd av mordkommissionen, lära köpa även fast jag inte ens börjat se de andra två än. Hehe! Men de kommer väl när man har tid o lust. Snyggt att bara ha samlingen också tycker jag! :)

Nu är de bara 8dagar kvar. Det känns fördjävla bra om man får uttrycka sig så!
I miss you to much girls.



Ska ringa Hanna idag också, hon har väl precis nästan slutat och nu behöver man inte bekymra sig om att ringa så fort som möjligt så man vet att man får prata med henne eftersom Kurre bor hos henne nu ;) haha! Det är skönt!
Miss her voice, miss her smile, miss all her!

Det finns en till person jag saknar nå fruktansvärt mkt, ord cant beskriva! Men saknaden är djup..

- Miss you and your voice!

Kommentarer
Postat av: Emma

aahhh.. ja vet .. rätt nöjd faktiskt :P

hahaha men inte FULLT lika snygg som du e min kära vän=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback