13juli

Ligger i sängen nu, har precis kollat på Step Up2 och dra mig baklänges vilken underbar film! Tänk om en annan kunde röra sig på det sättet, inte ens i närheten. Älskar filmer som är så verklighetstroende och sådana man kan ta lärdom av. Helt otroligt vad folk kan göra bara med lite hjälp av de bästa som finns, musik. Amazing! Jag rekomenderar starkt denna film och man känner bara att man vill dansa och shejka some ass efter.



Idag har varit lite utav en seg dag måste jag erkänna. Vaknade vid 11.00 av att klockan ringde, jag gillar verkligen inte att sova bort dagarna då jag är ledig, även fast jag inte har något inplanerat. Men framåt eftermiddagen så åkte jag upp till Hofors och träffade Sofie, somvanligt har vi massor att prata om och idag blev de alot of vuxensnack. Allt från flytt, jobb, framtid, familj osv osv. Alltid lika skönt att få prata ut med någon och bolla tankarna med. Vi tog en lååång prommenad runt hofors med hundarna och stannade till på Time för att äta lite glass. Väldans trevligt!

När jag kom hem var jag helt slut, men kanske inte så konstigt medtanke på att jag somnade 07.00 imorse. Men de var det värt! Vi käkade lite grillat o strips sedan blev de film på kanal 5, kommer inte ihåg vad den hette men den var helt ok. Slocknade lite emellan åt så hängde inte riktigt med. Efter den blev de somsagt Stepup2 :)

Igår blev inte mkt gjort heller, klockan 17.00 tog jag bussen in till gävle för att möta upp Sändra och dricka lite öl med hennes kompisar. Där var min lunga helg som bortblåst igen! Jag pratade med Camilla och Hanna i telefon vilket var mycket trevligt :) Har inte pratat med Camilla sedan studenten så det var verkligen efterlängtat och roligt! När vi kände oss relativt färdiga med öldrickandet så bestämde jag o sändra oss för att gå ner på Tant grön och kika läge. Där var det mkt folk och trevlig stämmning. Drog vidare in till Sandviken o Lobby där det inte alls var för mkt drag o folk. Tråkigt! Men vi hade trevligt där vi satt i fotöljen och sjöng med till trubaduren. Träffade även Denise och Sofie, härliga tjejer! allitd lika kul att träffa roligt folk. Även en kille som kom fram o visste vem jag var, aldrig sett honom förr. Visade sig vara Dannes kompis, kul de med :p Joel, den berömda och omtalade joel var det ! haha ..




Nu känner jag att mina två blå håller på att åka igen sakta men säkert, imorrn är det jobb 9-14 som gäller och sen måste jag in och sola. Tjejerna kommer juh på fredag :) Måste se bra ut tills dess, eller någorlunda ok ut iaf.

Tack för pratstunden idag Hanna, alltid lika skönt :) I miss you so much my love.

Ena stunden känns allt så fruktansvärt bra medans de bara på några sekunder kan ta oanade vändningar och man känner sig stå på botten igen.
måste börja tänka innan jag pratar ist för tvärtom!

Nu ska jag sova, eller skalla kudden som sändra hade sagt!


Tack för mig, heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback