15juli

Är det inte typiskt att när man för en ggr skull jobbar 14-20 så blir de såklart prima väder? Gaaah, blir tokig! hade iofs kunnat satt mig ute för att sola på förmiddagen men jag kom inte upp ur sängen förrens klockan var efter 11, och då kändes det lite onödigt och jag blev irr.

Har gått bra på jobbet iaf, inga större händelser. Imorrn är de 9-14 som gäller sen är jag långledig :) Ända till måndag! sådeså!

Eftersom jag varken tog vara på solen eller åkte till hofors för att sola idag så blir de solarium imorrn efter jobbet. Blir nog en lite småstressig dag, men de är kingarna värda ! Brolle o John Lindbergs rockabillytrio, kan knappast blir så bra mkt bättre :) Jag kommer bli helt kääär i dom, o ett jävla tjat framöver om dessa grabbar kan jag lova. Varning där alltså! besatt är vad jag kommer att bli!

Fest imorrn alltså, laddad till max :) Även till helgen som kommer bli kanon! kom snart flickor ;P

Idag hade jag lämnat mobilen hemma, men hade bara 1sms får IQsvar och 2missade samtal, kändes lite snååålt!! but but, vad gör man?!

Snart är de dags för sängen, måste vara pigg o utvilad imorrn om jag ska på date med Brolle ;) Drömde om han inatt, gasch! He is the one and only, my love, my king! <3

har nog inte så mkt mer att dela med mig utav idag, men kanske på torsdag :) Blir ändå lungt imorrn, relativt.. Måste komma ihåg träffen med de bästa ! Lär bli bra med folk också, fest hos Susan först ! hell yeah!

     <3  

Me and my husband to be!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback