18juli

Idag är dagen som vi gått o väntat på sedan i våras då de bestämdes att ni skulle komma hit tjejer och bengtsson o Åppin :) Det ska bli så kul o jag kan knappt bärja mig tills ni kommer hit ikväll!!

Igår var man liiiite seg kanske, man har juh varit med om bättre dagar. Men efter en IPREN och lite vila så kände jag mig pigg igen. Brolle var inte alls så bra som jag tänkte mig att han skulle vara, han var bättre förr. Men han var absolut inte dålig. nejnej! Jäklar vad knökat de var med folk, tror hela sandvikens befolkning hade letat sig dit. Men de var kul!
John Lindberg äge och rockade på somvanligt och får högsta betyg av tidningen :) Själv stod man på scen och dansade till tonerna av den absolut ljuvaste rockabillymusiken som finns! Bra drag där! Äh, det var kul och det var mkt folk, vad mer kan man begära? Sov hos Susan och Danne hänkade på eftersom han blev av med sin sovplats i sista stund, stackarn! haha ... Vi fortsatte festen med musik och lite sprit, onödigt med ack så gott ;P

Idag blir de bara till att städa o knapra ipren, har fått halsvärk och blivit förkyld. Typiskt till denna helg! men men , vad gör man? Ikväll kommer gänget hit vid 20.00 då jag tror mamma står redo med maten och jag med alkoholen för sen blir de Beachparty på khamra :) jaja, de kan bli jäkligt kul!!!!

Nu ska jag upp o äta frukost sen påbörja den underbara städning jag har framför mig :)

Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback