1juli

Vet inte om det är för att jag är trött eller om jag bara är less, less på allt. Idag är en sån dag då jag bara sitter tyst, antingen nere på mitt rum eller uppe framför tvn, men det viktigaste är tystnaden och tankarna som går igenom mitt huvud. Jag är förvirrad, stressad, deprimerad, less, ah, de finns så mkt som skulle beskriva mig just denna dag..

Jag vet varken ut eller in. Det gör mig så himla förvirrad! Jag vill ha en plan över vad som kommer hända till hösten, jag vill veta att jag har ett jobb så jag kan flytta, veta vad jag vill göra , ha ett mål! Ska de vara så svårt?!
Vågar inte placera mig på ICA riktigt än, tänk om jag skulle kunna få ett bättre jobb. Men tänk om jag inte får något alls om jag väntar!? Jag vill ha någon att bolla tankarna med, men vem ska jag vända mig till. Vet att jag har flera stycken. Det är bara att lyfta på luren, slå ett nummer och bara börja bolla. Men vet inte vad jag ska säga.

Jobbar gör jag inget heller känns det som, inga pengar kommer de bli i Juli! Jag får paniiiik!! 
Vill jobba varje dag, helst 9-20 men de vet jag att jag inte klarar av. Men jag måste få ihop pengar, stressad över att vara så beroende hela tiden.

Idag har jajg iaf solat för första ggr på över en månad, sjukt skönt o efterlängtat!  Kände att jag behövde de, trots att jag fick gå upp så tidigt.

- Fet,Ful,Finnig.. Jatack, jag vet att jag är den ända som kan göra något åt saken!

Det är nu Hanna brukar vara närvarande och lyfta upp mig. Lyssna på mina problem och bara vara! Hon som ser ljuset och hon som alltid hjälper mig att hitta tillbaka igen. Hon som accepterar att man får vara lite nere, men som tycker att man ska vara glad ist. Hon som alltid får mig att se det positiva i de negativa. Hon som gör mina motgångar till medgångar!
-Förstår ni då varför jag älskar tjejen så otroligt mycket?

Imorrn och på torsdag är de jobb igen, 9-14 och sen ledig ända till måndag. suck!

Bluegrassfestivalen ihelgen och vid fint väder kan de bli kanon, men helst av allt skulle jag vilja antingen jobba eller spendera min tid tsm med Hanna.

Kommer säkert en uppdatering innan sängen.!

Kommentarer
Postat av: sara

miss u!!

2008-07-01 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback