28juli

Har intagit mig min position i sängen ,alltid lika skönt :) 

Nästan nyss kommit hem från framor o Edsken, åkte dit dirr efter jobbet eftersom jag känner att man måste ta vara på de fina väder vi har fått! Tog bussen 14.15 men hade de inte varit för den helt underbart snälla Mattias Roghe hade jag missat den. Står vid min hållplats och känner mig lite sen, men bussen brukar alltid vara lite senare än mig så jag står kvar. Möter en BMW och hejjar på Matte som kör, efter någon minut kommer bilen tillbaka och stannar, han frågar mig om jag inte skulle med 46an, öhm jooo svarade jag och då stod den redan därborta så jag fick hoppa in och han skjussade mig till nästa hållplats eftersom bussen precis körde ut när vi kom runt macken. Nedrans snäll kille de där. Men de har han juh alltid varit så man blr juh inte förvånad :D

låg dock inte o pressa så mkt, blev mest bad idag eftersom kusin emma var där. Hon lärde mig hoppa från bryggan och stenen, lärorikt alltså ;)

Imorrn är de jobb mellan 14-20 och de ska väl gå undan tycker jag!

Sen går tankarna på vad man ska hitta på under onsdagskvällen, antingen hofors eller gävle ?! Hmm, thats the question.. men borde väl lösa sig med tiden. Får rådfråga Sändra om vad hon tycker!

Vissa stunder går tankarna till de som var förr, Daniel och Marcus. Varför kan jag inte glömma dom? Daniel hade jag de helt underbart med och mina känslor för honom kommer förmodligen aldrig att försvinna. Starka är dom fortfarande trots att jag inte träffat honom på över ett år. Marcus är de nog för att jajg ångrar allt som gick snett och jag vet att de hade kunnat blivit så mkt bättre om jag hade gjort mkt anorlunda. Inget att gräma sig över nu, men kan inte släppa tankarna på honom. thats baaad!

Evelinajoensson tjatar om att kolla film, men mitt hjärta ikväll klappar för fortsättningen på mordkommissionen :)

Imorrn är de Ebba o Didrik i butik ! :D


- Man har juh jobbat lite på brännan senaste dagarna iaf ;P
 De kan jag inte ticka under stolen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback