3juli

UNDERBART

Tänk vad lite kan göra så mkt!

Äntligen fint väder, synd att man jobbar. Men efter jobbet kl 14.00 blir de gävle och berggrenska med sandra en sväng. Lär bli mkt folk om de fortsätter såhär med klarblå himmel. Lovley!

Måste till jobbet nu, börjar 09.00 :)

Bluegrassfestival ihelgen! NIICE!



Changed plans:
Jobb till 20.00 idag och inte klagar man då, men kunde ha valt en annan dag! Så himla typiskt, men men. Alltså blir de inge BgG ikväll, men jag tjänar hellre lite extra kosing än att gör av med dem.
Eventuellt blir de jobb imorrn också, 9-20 :) och även söndag, de känns liiite tuungt eftersom vi ska festa på lördagen, men man är juh inte den som är den. Detta klarar man galant!

Nu har jag lunch till cirkus 14.10. Det är skönt eftersom de andra "glömde" bort att ge mig min 15minuters rast tidigare på förmiddagen, jo så viktig är en annan på jobbet ;)

Imorrn blir de även Gästis o kolla läget inför bluegrassen, yeah! kan vara en del folk, det var de förra året.

Kan alla bara börja skriva i sina bloggar? Eller är de bara jag som inte har nå vettigt att göra om dagen/kvällen så jag har tid att ägna 10minuter åt bloggskrivande..? suck, så tråkigt o läsa samma blogginlägg varenda dag ;) Kom igen nu tjejer o folket! RYCK UPP ER!

B som i Bag, B som i Box, B som i Bag in Box ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, vad tycker du om dagens outfit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback