5Juli

Skulle ha varit klassfest idag, men de blev ändra de planer för alla och ja nu sitter man här ist.
Väntar på att få åka upp till hofors och uträtta lite ärenden sen tillbaka och göra sig redo för vad kvällen har att erbjuda :)

Bluegrassfestivalen är snart igång och de märktes igår på jobbet, engelskmän och massa folk utfrån som kom och handlade. Alltid lika roligt!

Blev Gästis efter jobbet, gick över till sändra med e överskotts energi som hette duga, laddad till tusen. Men där åkte de ner ganska fort eftersom både Sändra o Tess var hur trötta som helst. ;P Jag o Tess gick till Olsi o Magnus, sedan gästis. De var massa cowboys och gammalt folk där. Men vi hade trevligt ändå! Jag och Sändra gick hem vid halv ett. Bra för att vara vi! ;P Då kollade jag på ett halvt avsnitt av mordkommissionen, sen kände jag att ögona inte hängde med riktigt.

13 dagar kvar tills att tjejerna kommer till mig :) Nice! Jag längtar som tusan!!


Saknar och längtar efter er tjejer! :)


Ikväll blir de iaf fest, hoppas de blir värt det. Vädret hade juh kunnat varit lite av de bättre slaget, men vad gör man? jo de bästa av situationen ;D Känner mig iofs inte spec laddad, men de kommer väl?
Jobb imorrn 11-19 gör de inte bättre, men pengar blir! =)

Aja, nu måste jag göra liiite nytta iaf. Ringa syss tex !

Vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback