7juli

Jobb 14-20 idag. Det har gått helt ok, men känns som att man står o stampar på samma ställe hela tiden! Får juh aldrig lära mig nå nytt, så blir de irriterade för att jag inte kan allt. Men hur ska jag kunna det när ingen lär mig något. Gasch!
Men idag har jag iaf inte gjort nå vettigt, fixade lite med chipsen, sen no more skulle man kunna säga. Finns inte så mkt att göra i vår lilla minibutik.
Imorrn är de iaf bara jobb 9-14. De brukar gå snabbt, men vad ska man göra resterande dagen? Hmm.. förslag?

Bluegrass i lördags o de man inte minns har heller inte hänt, eller hur är det? Jag måste verkligen skärpa till mig.

Har inte så mkt att dela med mig utav idag.

Längtar tills tjejerna kommer hit. Inte alls långt kvar nu! 18 smäller de :) JAAA!

Jo men har juh klippt mig idag också, blev helt ok. Ögonbrynen är också fixade :)



Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback