9juli

Igår efter jobbet så började jag må asdåligt. Frossa och trötthet som helt plösligt tog över!
Var helt enkelt inte mig själv på hela kvällen. När jag vid 17.00 låg på soffan o var precis på väg att slurma till kom jag på att jag glömt beställa bröd inför dagen! GASCH! hur kan man glömma det ?! Så klantigt..
Fick snabbt springa efter telefonen och ringa till jobbet, tack gud för att jag har min hjälte Peppe där som redan hade fixat det åt mig :) Finns inte ord för hur många ggr han har räddat mig. Jag är ansvarig och får absolut inte glömma sånt, men det gör jag! Nått står inte riktigt rätt till i mitt huvud just nu. Kommer aldrig få jobba där mer om jag fortsätter att vara så här klantig.

Idag sov jag till hela kl 11.00 men har varit lika trött o hängig för det på jobbet. Jag orkar verkligen inte bli sjuk heller! Får inte bli sjuk. Men har känt mig såhär länge nu... usch! dra sig i kragen o komma tillbaka igen. Blir nog bättre efter nästa helg =)

Imorrn är det upp o jobba 9-14 igen, undra vad man ska göra sen? Kankse ta o hälsa på mormor o morfar, har inte varit där sedan jag flyttade hem igen, Tragiskt! Jobbar samma tid på fredag o sen är jag ledig :) Nästa vecka jobbar jag bara mån-onsdag !

Nästa onsdag är de Brolle på Lobby som gäller, jag ska dit! John Lindberg är förband o de kan juh knappast bli bättre, enligt mig! :) Hoppas det är någon som vill gå med mig bara. Måste börja höra mig för! Intresse, hör av er :)

Utgång nästa vecka alltså : Onsdag, fredag och lördag :) Tjihooo!

Känns som om jag bara tjötar om jobbet i bloggen, förr var de skolan o forshaga, nu jobbet. Gud vad tragiskt!

Kanske ska släcka lampan i tid för en ggr skull. Men så säger jag varenda kväll o lik förbannat sitter man här till att klockan är efter 01.00! Mkt snack o liten verkstad, men som vanligt när de gäller mig antar jag.

Saknar min klass så otroligt mkt, alla som piggade upp en när man var ledsen eller irreterad. Pickade på en med pennan i ryggen, alla roliga kommentarer som sades, allt som gjordes bara för att man skulle må bättre. Alla är saknade, vissa mer andra mindre. Men jag älskar allihopa och jag hoppas vi alltid kommer hålla ihop på ett eller annat sätt.
Var och vad skulle sporthandelsgymnasiet vara utan oss ?


- Jag saknar er Sphg 05-08!
Always and forever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback