updt. 5Juli

Nu börjar jag bli laddad här hemma!
- och jag vill så gärna att Sändra ska följa med, men jag har inte råd att bjuda henne =/  Vad gör man?

I min stereo spelas just nu M.I.A - Paper planes och i min hjärna ser jag bilderna från studentveckan när vi lyssnade på denna låt, vår dans och alla skjuter :) Me like old times! Utanför mig badar några småfåglar i en vattenpöl, det är så vackert ;D Tss!

Klockan 19.00 spelar Ann-Sofie på bluegrassen, jag funderar på att gå dit tills dess. hon är juh så nå förgrymt bra på att sjunga :D Betalar jag in mig så får man gå in o ut hur mkt som helst, så de är det juh lätt värt ist för att sitta här o vänta på att få korka upp vinet och mina cider ! yeah yeah.. Wish hela klassen vore här <3

Man blir lite nostalgisk när man sitter såhär och verkligen tänker på vad man ska skriva. Mycket som kommer upp i tankarna från de senaste tre åren :) Alltid lika kul och tänka tillbaka, tänk om man skulle kunna få uppleva allt igen?
- lätt att jag skulle vilja det!


Syster och Daniel  på balen 06




jag o mina dates på balen 08


Kommentarer
Postat av: Din Hanna

Man skulle kunna spola tillbaka tiden alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback