26juni

Grattis Emma Sjö på födelsedagen!

Har varit en vanlig dag på jobbet, började 13.00 och kan säga att då var det inte mycket som hända i butiken.. ojoj! Men efter 15.00 kom tidinigarna och jag hade någonting att göra. Var lite roliga personer som var in idag även, alltid lika välkomna! Slutade 20.00 och det är alltid lika segt på kvällskvisten, men fettvärt när lönen kommer. Jag jobbar gärna mera!

När jag kom hem serverades det amerikanska pannkakor, men de var inget som föll mig i smaken så jag gjorde en ost och skinksallad samtidigt som jag o pappa slängde oss framför tv och inväntade fotbollen.

Hejja Spanien! Nu tar ni hem guldet så blir jag megaglad! Go Ramos, Go Senna, Go Castillias !

Nu väntas sängen eftersom jag ska upp i tid imorrn för enggr skull och fixa lite ärenden på byn.

Först måste jag till banken eftersom det är nå allvarligt fel på mitt kontokort. Det står medges ej fast jag har pengar! Så då kommer jag inte ha ngt sådant på några dagar, men de har jag inte haft nu heller och det är lika bra. Ska dock inhandla ett busskort imorrn för 420kr, sen måste jag ta ut så jag överlever helgen och så jag kan köpa nytt smink eftersom jag är för blek för de jag har nu. Suck! Kosan styrs med buss mot Gävle där jag ska träffa Åppin en snabbis och sedan gå till Sändra och vi ska strosa o somsagt köpa smink på Make up store.

Måste hinna med Sandviken också, men de får bli på eftermiddagen och påvägen hem igen. Boka klipptid ska göras också :) ojojoj, hur ska allt hinnas... ? Ställa klockan på tidigt var de ja! Min lediga dag....

Åh ingen reunion 5juli heller. jag som sett fram emot de så mkt, ljuspunkten nu!! men men , vad gör man? Kör hos mig ist.. JAA! :)

Amy Mcdonald - This is the life

Saknar er tjejer! kom igen med erat bloggande nu, jag börjar tröttna på att inte veta ngt här hemma!!!
LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback