29juni

Helgen som skulle bli lung blev nog allt annat än lugn .. iaf i fredags ;) Men heter man Emelie Jönsson så är de faktiskt ganska svårt att chilla en helg utan allkohol.. haha

Fixade massor i fredags på min ledigadag, eller iaf busskort och kontokort. Sen skulle man till gävle, the big city, och köpa smink eftersom mitt är slut typ nu, men då var de utförsäljning på make up store o de fanns inte en gnutta av det jag skulle ha. tack! Nu lär man leva snålt på sminket, Hanna får köpa med sig från Karlstad när hon kommer hit =)
Träffade Åppin en sväng vilket var väldans trevligt. Han käka en nyttig sallad o jag tog en cola. Pratade lite minnen och helt plötsligt var hans lunch over and out, så vi sa hejdå.
Efter att jag o sändra gått o strosa ett tag bestämde vi oss för att sätta våra feta rövar på Berggrenskagården, en uteservering och lyssna på ett coverband. Tog oss en öl och en cider och bara jäste medans vi väntade på tåget. MYS!

Erica ringer o vill att man ska följa med ut på Deppan, hon bjuder på vin och man har juh en tendens på att inte kunna säga nej. Styrde upp allt och efter 21.00 när jag kom hem från gävle kom syss o hämtade mig för att sedan åka upp till Hofors o pimpla vin o dooleys. Trevligt sällskap och roliga skämt var bäddat för en trevlig kväll :) Väl nere på Depå så spelade SKinnpajsarna, de var dock bara erica o jag som dansade. Ramlade in lite mer folk men helt ärligt så tror jag att de bara var ca 25-30pers där, om ens det! men vi hade de roligt ändå och jag klagar inte. För de hade inte kunnat vara bättre folk ute ;P Trevligt trevligt!

Igår mådde man inte alltför bra när man vaknade, shiet! När man dricker sådär halvdant så blir man asbakis.. Jag brukar inte bli de, bara om jag dricker lite. o de gjorde jag. Pust,suck och stön! Men de gick över ganska snabbt o då var de tröttheten som tog över ist. Åkte hem o käkade mat sedan for vi upp mot Hofors och Edsken. Mamma o pappa skule köpa kattmat och sen hälsa på farmor o göran. Vi blev kvar där ett tag, men åkte hem vid 21.00 och då blev de mys på altanen med tända ljus, sen titta pappas polare förbi, trevligt trevligt. Sängen styrdes vid halv3! och då slockna man ganska snabbt och vaknade upp imorse av ett sms vid 12-tiden.

Imorrn är de en månadsedan vi tog studenten, förstår inte vart tiden tar vägen? det går så himla fort så man blir rädd.
Snart är man ett år äldre också :S brrr!

Nu ligger jag helt död och utslagen på sängen, känns som om man drack multum igår, men de ända flytande som åkte ner i min mage igår var coca cola. No more no less. eler drack en cider dirr på morgonen, återställare ;) haha

jo, var juh sagt att man skulle jobba hela helgen, blev inte mkt sånt då chifen ringde och sa att jag hade tagit fel helg. Så ah, jag jobbar nog inte en ända helg i Juli o de Suger! vill ha pengar, och mkt sådant!
Har förresten sökt ett jobb som mediförsäljare på 118 700 :D De ser liiite lovande ut eftersom jag nu mailar med chefen..tihi

Nu ska jag sluta snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback