2juni

Vet egentligen inte om jag känner mig redo än, men jag gör ett försök.
Känns som att de är så mkt man borde skriva, allt som hänt och alla tankar som far kring i huvudet. Just nu känns de bara som att man varken vet ut eller in. Man fattar inte vad som hänt, tror att allt ska bli som förr igen.



Studentveckan
Kan väl egentligen bara säga två saker, Fest och Alkohol :)
Jätterolig studentvecka, mkt mer än vad jag hade kunnat ana. Älven som blev vårat centrum och allt folk som ville joina oss.
Eld, alkohol, fylla, gråt, skratt, bus, mygg, mys, ah, de är bara några nyckelord som förklarar veckan.
Minnena behåller vi för oss själva, orkar inte skriva allt här.
Men sjukt kul har jag haft.
En stor stark tack :)

Bal
Vaknade upp nykter, tack o lov. Satte mig hos frisören kl 09.00 och efter devar de dags att åka in till sminkningen.
Knäppa massa kort vid älven och familjen kom på besök :) 
Gick till gettot o mötte upp klassen, och gemensamt entrade vi skolan. Alla var så otroligt vackra och fina, andra var fulla och roliga :P haha!
Knäpptes en massa kort och ut på röda mattan för att sedan åka in till Terassen och Mariebergsskogen, champang och välkomstal.
Mycket god mat och sedan uppträdanden, sång, dans, alkohol och ännu mera dans. En o annan skjorta knäpptes upp också ;)
Klänningen var för stor så de var lite jobbigt, men annars en helt underbart rolig kväll!

Fest
Vin, Erica, Nisse, Simon, Vodka, Duschen, Sova

Studenten
Vaknade upp av att Snyggbjoern väckte mig och sa att vi skulle vara hos Tilda på champangefrulle om 30min. PANIIIK! och full efter 1timmes sömn och kvällsbravader kuta jag hem. Fixa iordning mig och blev klar prick halv och begav mig mot Tilda. Jag och KC hade första tjing på vattnet :P Ingen skumpa alltså..
Mösskrivning och kortknäppning, sedan skolan och knäppa klasskort :)
Mkt gråt och en hel del skratt, presentutdelning och tårar.
Påväg till kyrkan fälls en hel del mer tårar och även många föräldrar gråter med oss. Det är inte lätt att ta studenten på Akademin.
Sång, betygsutdelning, limricks, stipendium och bussfärd mot skolan och sedan utspringning.
Skyltar, studentsång och massa blommor. Underbart väder och människor!

Fika och sömn :) Gött!





SPHG 05-08
Finns inte ord för hur mkt jag saknar och älskar er. Tillsammans är vi oslagbara!
Ni har förändrat mig så otroligt mkt och för de är jag evigt tacksam. För mig betyder ni allt och just nu tänker jag inte på något annat än tiden tillsammans med er. Kommer ta lång tid innan man riktigt förstår att vi inte mer kommer att ses och umgås varje dag! Det är ett tomrum inom mig som ingen förutom ni kan fylla.
Alla minnen vi har, alla skratt och upplevelser.
Är så glad att jag fått gått igenom dessa tre år med just er, de bästa åren i mitt liv!
Tack!

Alla på forshagakademin kommer att följa mig genom livet, vissa mer än andra.
Förstår inte hur jag ska kunna gå vidare, det är ju er jag vill ha med mig resten av livet.
Ni är min trygghet, min familj och mina absolut bästa vänner!

Allting påminner om Forshaga, musiken jag lyssnar på, programen på tv jag ser och alla saker i mitt rum. Allt har en relation till mitt kära forshaga och min älskade klass och mina vänner.
 - Jag känner mig inte mogen för detta, jag gör verkligen inte det.

Man måste gå undan för att gråta, känns som att alla tycker man är töntig som gråter över studenten. De är ju nu som livet börjar och man ska vara glad. Men jag hade varit så mkt gladare om jag fick dela min början på livet med dom som verkligen betyder allra mest och som förstår mig. Men snart ses vi igen klassen :) Jag ser fram emot den träffen, då kommer jag gråta av glädje och inte av sorg.

Tack för de bästa tre åren i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Ludda

kommer bli fruktansvärt tråkigt utan er, de roligaste och festa med helt klart ;D

Postat av: Din Hanna

Jag har fortfarande inte fattat detta, men saknar dig sjukt mycket gör jag. Hoppas att veskorna fram till att du fyller år går jätte fort!
Tänker på dig Emelie!

2008-06-03 @ 12:00:06
URL: http://hannahkansson.blogg.se
Postat av: Din Hanna

hehe råkade visst skriva veskorna ist för veckorna :D Hoppsan!

2008-06-03 @ 12:01:48
URL: http://hannahkansson.blogg.se
Postat av: Tilda

Kan inte hålla tårarna tillbaka. Det är så fruktansvärt tomt utan er här i Forshaga. Vill att allt ska vara som vanligt, sommarlov och ni kommer tillbaka i augusti. Men det kommer aldrig mer inträffa :(

2008-06-03 @ 18:34:02
Postat av: kc

haha vatten är bra :)



sakna er sjukt mycket mina vänner, går inte en dag förbi utan att jag tänker på er, och när jag ska sova är mitt bröst så jävla tungt.. fattar inte hur det här aka gå.. sorg i mitt hjärta :,(

2008-06-23 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback