12mars

I morse när jag vaknade mådde jag inte alls hejdundrande bra. Så bestämde mig för att vara hemma från prakitken och kurera mig då jag även kom på den briljanta ideen att jag kan jobba med lite rester.
Har precis gjort klar uppgiften Kundtidningar och håller nu på med min Londonresa som inte går alltför bra. Men huvudsaken att jag lämnar in den och får ett Godkänt :) Fipplar med lite priser och sevärdigheter just nu..

Ont i huvudet o illamåeende, de bådar inte gott. Har inte alls mått bra senaste veckorna! Vet inte vad som är fel heller. Förra veckan hade jag jätte ont i magen o huvudet,o nu är de mest huvudet som bankar. Men är väl ngt som vanligt antar jag.

Ikväll är de Bal och Studentmässa i Hofors på Folkan mellan 18-21 och där ska jag då infinna mig för att se om den kräsna människa jag är hittar något som skulle duga till mig på balen. Den där jäkla balklänningen tar knäcken på mig. Snart är de försent ! o då blir de ingen bal för Emelie.

Snart ska man väl äta lite mat också :) Det gillar vi . Blir skruvar o köttfärssås! Mumms! Är lite nervig inför att mamma ska komma hem, hon vet inte att jag är hemma. Men jag är stor nog att fatta mina egna beslut även här på hemmaplan! =)

På lördag, ja då är de fest ! Måste kirra lite saker innan dess.. Undra vad man ska dricka, ha på sig, när man ska åka osv ?! men de brukar lösa sig oftast .. Men tåget går somsagt kl 08.00 typ härifrån, blir tidigt! men enligt Janne får jag komma när jag vill :D Han är så snäll! =)

Tankarna kommer o tankarna går, men ändå är de du som består!

Kommentarer
Postat av: camilla

vad duktig du är som jobbar med skolarbeten trotts att du är sjuk!!

DEt finns en för alla :) (klänning alltså!)

2008-03-12 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback