13 mars

och denna dag är den dag då min älskade Hanna Håkansson fick sitt efterlängtade körkort :)
Jag är så glad för hennes skull! Grattis gumman, du är så värd detta!

Idag var man på plats i Sandviken på InterSport igen, o de har varit väldigt kul! Haft praktikanter där som vi satt i arbete medans vi andra latade oss ;P hah! Joseph stackaren fick gå hem tidigare för atr han hade så ont i munnen då han igår drog ut en visdomstand och fått inflammation =/  Men han är nog på fötterna imorrn!

Imorrn blir de iaf glass med Angie på Lunchen hoppas jag :) Gottgottigottgott! Blev mat från malaysia idag, jag som inte har några pengar ! Men de var gott men kändes lite onödigt..

På lördag är de ferre :) Ohlalalaaa .. De ska bli så kul =)

Ikvälls har man iaf varit på Folkan där de var Bal och Studentmässa, men inte var de nå spec inte . Någon enstaka fin klänning, men inte alls så som jag trott. Men men, de var kul o träffa lite folk iaf ! :)

Lägger ut lite bilder på bilddagboken, men vart inga bra! vette katten vad som hänt med kamera, måste ha spillt nått på linsen, haha ! får se hur de blir nästa korttagning!

Snart sängen :) Jag gillert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback