16Mars

Söndag den 16mars idag och man sitter inne i S-viken hos syster :) Det är skönt o få vara lite själv när man är såhär på hemmaplanen, det behövs när man annars alltid är själv. Erica jobbar och hon sov i storivik natt, så passade på att låna lägenheten en sväng :)

Igår skulle de vara 20års fest, men blev ändrade planer och jag styrde kosan mot Sandviken o syss ist, vi skulle kika på melodifestivalen med hennes kompisar o dricka lite! hade egentligen inga pengar att gå ut för, men som tur är har man en snäll mamma som lånar ut en hundring så jag kian följa med ut på Lobby och sjuuukt kul var det :) Tack Erica för att jag får vara med er, sjuuukt kul =) Helt klart bästa kvällen på huuuur länge sedan som helst. Grymt mkt folk så man träffa juh en o annan rolig liten själ .

Idag är jag så jävla lycklig o glad :) det bara spritter i kroppen på mig och jag kan knappt sitta still.

Hold me now :)

Ikväll blir det tacos med Sändra, sen datorn och hoppas att du är inloggad!

Äntligen ska jag få jobba lite :) Onsdag-Torsdag på ica! Helt underbart att få tjäna pengar, för de behövs verkligen nu!

JAG ÄR SÅ HIMLA GLAAAAAD!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken tur att du är det, glädjen sprider sig när man läser :) puss

2008-03-16 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback