17mars

Vaknade imorse, trött o seg som ett odjur! Men tacka vet ja när man inte sover mkt på helgerna, då får man ta konsekvenserna för det. o jag gör de, med glädje :)

Sviinkallt imorse när man stod o väntade på bussen, borde ha tagit fjällisjackan men tog min Hellyhansen,(Ny förresten). brrr! Träffade Therese på bussen, de var trevligt.. pratade en massa o de var kul ! Fick en del saker utredda så nu ska jag ta tag i detta.

På jobbet var de lungt som vanligt, knappt en människa i butiken .. Hmm inte så himla roligt! Tur att vi får in så mkt varor nu så man har ngt att göra iaf. Annars kan man juh stå o prata bort hela dagarna också ;P Funkar lika bra det. hah!

Flyger som på moln, känner mig lättad och glad :) tack för att du fått mig på andra tankar, de behövdes verkligen!

Sista veckan på praktiken också, känns både roligt o tråkigt! kommer så bra överens med alla som jobbar där, anställda som praktikanter så blir med lite tårar i ögonen jag lämnar placet som var mardrömmen för mig innan...Hoppas att jag får ledigt onsdag-torsdag så jag kan jobba på Ica o tjäna lite pengar :) men borde inte vara nå problem.

Torsdag blir de folkan o fest med Sändra, sen hoppas jag att de blir Viken o Pumpbolaget, verkar som om det är många som ska ut då. =)

Vart nå knäppt med bloggen nu, värsta stora bokstäverna :/ aja, hoppas de ändras när jag uppdaterar.

Love


Kommentarer
Postat av: camilla

vem är den mystiska människan som gör att du svävar på moln? :) (nyfiken i en strut!)

2008-03-17 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback