22mars

Sitter o väntar på att Erica ska komma nu så vi får ge oss ut på en promme, gött o få lite frisk luft! Känner mig fortfarande seg sedan bravaderna i torsdags. haha! Men de bjuder jag på.
Sen blir de påskmat och utgång mot kvällen :) Jaaa, jag är inte så laddad just nu, men efter en powernap o en promme så borde de komma, för ut ska jag iaf!

Igår klippte jag mig o sedan var de middag hos mormor o morfar, efter de kollade vi på hockey! Hejja Brynäs! :)
Vilken målis! grym, förutom den tavla han gjorde ;p

Neej, nu ska jag gå o sätta på mig ett par strumpor så jag ä helt klar tills Erica kommer, annars vet jag en som kommer få ett breakdown ;) haha

Uppdaterar senare igen....

LOve




Vet inte vad jag gör, men jag gör det jäkligt bra :) haha!
Sjukt laddad nu, lite nervös faktiskt på vad kvällen har att erbjuda.. Jävlar vad kul de ska bli!
Laddad o pepp till tusen..

Dusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback