27mars

idag blir det en tidig blogg från min sida, men kommer förmodligen ett litet inlägg senare också :)

Jag har nästan nyss kommit hem ifrån Sandviken, var in och hämtade mina paket från Intersport! Jag fick den jacka jag har gått o velat med så länge, en svart parkas =) jag är hur glaad som helst över den! Sen fick jag även en vit/svart randig jättefin tröja. Den ska jag ha på mig på lördag! hihi .. Tusen tack för dessa saker, man känner sig väldigt uppskattad när man får något som man verkligen vill ha och att man märker att dom lägger ut lite pengar på en :) ! Ska in imorrn också o tacka eftersom jag valde att öppna paketen här hemma. Måste byta storlek på jackan också då den var i minsta laget!

Så, nu ligger man här i sängen .. snacka om att man blivit lat o inte sitter vid ett skrivbord med datorn! men jag tycker det är så skööönt att ligga såhär :) mmmmmm! Lyssna på mina Lugna favoriter som bedövar all smärta som finns innuti, alla tankar som flyger runt i huvudet och all panik inför skolstarten och studenten. Tack!

Egentligen borde jag sätta mig ner och göra klart Londonresan, tror de bara är en kalkylering som är kvar ..Och det borde juh gå snabbt, men ska man göra de i Excel så tar de lite tid för mig ;P hah. Men jag har iaf inget annat för mig och de skulle underlätta så mkt om den blev klar innan skolan på måndag, för då kommer  nya uppgifter att ramla in. suck! Lär inte bli roliga sista 8veckor.. Säljresa, Kundvårdsplan, projekt o massa annat! =/ bara sådan som tar förbaskat lång tid och kräver bra planering! Tur att jag har fixat Office programen på datorn nu eftersom jag då kan sitta hemma o jobba med skolarbeten som inte kräver Internet.. men då är frågan , Vilka arbeten kräver inte Internet? hmm..

Är pepp till lördagen, men känner inget större behov av forshaga .. bara av vännerna :)
Jag längtar till den dag då jag står här hemma och har skrapat ihop till en egen lägenhet som är min, o bara min! Tills jag har ett jobb att gå till varje dag och veta att den 25e kommer pengar in på kontot. Jag längtar till att ha någon som man tycker om vid sin sida o att dela allt med. Men först ska jag leva klart det liv jag lever just nu! Sen kan man börja tänka på annat.

Somsagt är det mkt som snurrar runt i huvudet på en och hur mkt jag än önskar att jag visste hur allt kommer sluta, så vet jag varken ut eller in.

And I think to myself, What a wonderfull world.

Mamma ropar tydligen på mig, så måste väl bege mig uppåt..

LOVE till er tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback