4 Mars

japps, men då sitter man här igen, lyssnar på lite Amy Whinehouse. =) Men jag klagar inte för jag uppskattar denna stund på kvällen med datorn i sängen! Så skönt o bara vara, kolla lite hemsidor,bloggar och lite kort på bilddagboken. Tröttheten som jag inväntar kommer mkt snabbare än framför tvn.

Jobbat idag igen, vilket blir de närmsta tre veckorna också. Men det är kul o tiden går fort! kanske för fort..
Verkar som de felsta har haft två helt ok:a dagar på praktiken o de bådar juh gott för oss alla.
Har iaf inte gjort nå spec idag, känns som om jag egentligen bara går runt o trampar o det sa jag till Angelika idag, men hon tyckte jag gjorde ett bra jobb för denna årstid finns det juh inte så överdrivet mycket att göra, speciellt inte som praktikant. Vet inte om de ser mig som en praktikant ens, verkar som om de behandlar mig lite proffsigare än de andra två ;) men jag klagar juh absolut inte för de .. haha.. noway! Andra dagen o en annan praktikant som varit där i snart 1år frågar mig om hjälp :) De är bra jobbat enligt mig! Iofs så kan jag säkert liiite mer om produkter och kunder än henne, men man måste försöka lite själv också. Men jag tar mer än gärna för mig eftersom jag vill ha bra omdömen från den sista praktikplatsen!

Brynäs vann även idag =) Tjihooo .. 7-2 , inte så illapinkat för vårt egna lilla Gävlelag ! <3

Idag fyller även Janne 20 år ! Grattis killen o du vet att med 20 medföljer en del plikter ;) eller hur Camilla? haha ..

Solade även idaf efter jobbet, var grymt skönt .. automaten lurade mig dock på en tia, men jag bjuder på den! Imorrn blir de solning igen, denna ggr dock 18minuter för nu börjar jag bli blek och finning igen. måste juh piffa upp mig till den 22mars plus att de är juh en hel del snyggingar som kommer in på IS, o då kan man juh inte se ut som en albinoråtta inte . Nej tackar vet ja!

Usch, de är så stökigt på mitt rum också :S jag som städade i fredags .. men men , får väl göra ett ryck igen snart. Men så drygt när man inte har ngnstans att lägga kläderna, vill inte ha dem i väskan heller o orkar inte fixa ngt i garderoben.. Men laaaat var de ja!

http://www.xem3liex.bilddagboken.se

=)

Jo men tjena mittbena!

LOVE!


Kommentarer
Postat av: camilla

självklart gör det det!!

Vad duktig du är på praktiken, man blir stolt över dig!! :)

2008-03-06 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback