80dagar kvar ..

Mmm, då var de 80 snart 79 dagar kvar tills man tar studenten och går ut i det sk vuxenlivet :)
Jag ser framemot det men jag längtar inte till den dag då vi står där allihopa o gråter för att vi ska gå skilda vägar. Känslan inom mig växer o paniken börjar smyga sig på, jävlar.. de är på riktigt! det är nu det händer! Går liksom inte att fatta förrens man står där, men jag ska vara förberedd, eller iaf så mkt som de går!
Det som mest är jobbigt är att man helst ska ha ett jobb också, sommarjobb är ev kirrat! men resten då? Sen efter den 1 juni så ska man jobba resten av livet, om man då inte väljer att läsa vidare på högskola/universitet, men de är inget för mig.. Inte i dagsläget iaf! Usch .. aja .. om somsagt 80 dagar står vi där på trappen o sjunger vår sång
" Sjung om studentens lyckliga dar" =) massa plakat i luften, solen skiner och stämningen är dyster och sorlig samtidigt som den är befriande och lyckosam!

Praktiken idag har gått bra, stått o galjat hela dagen med de är skönt med saker att göra så man får lite rulians på saker o ting! Tiden går så mkt fortare då.
Efter jobbet kom Sändra in o hämtade mig sedan gick vi o sola =) mmm, de var sköönt! Sedan begav vi oss hem för att äta o kolla på tv.

Nu ligger jag här o ska alldeles snart släcka lampan för att sova, de ska bli skönt för idag har jag gäspat väldigt mkt .. Somnade inte förrens efter 01.00 igår.

På lördag är de 20års fest i Fagersta hos Janne =) hur trevligt som helst. Ska försöka ragga skjuss då de inte går ngt tåg som stämmer in! Men jag ser fram emot lördag, då får jag träffa Camilla o Janne såklart :) Se hur han har de o vad han har för kompisar..=P

Oh my gosch! Tänker på dig jääämt.. snälla kan du inte bara försvinna ut ur mitt huvud, ur min världsbild o mina framtidsplaner! TVI,TVI,TVi! Men de är väl såhär de känns när man gått miste om någon och man insåg vad den personen betydde försent. Det går bara inte! faaan. Mitt livs största misstag, o vem trodde de för två årsedan ?!


Nej, nu ska jag avrunda o tänka på reffan!

See you!

Kommentarer
Postat av: Janne

Bara det går ett tåg på lördag och ett på söndag så löser det sig. Du får givetvis komma när du vill och sova här för att sen åka hem när du kan.
Kul om du kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback