Barkhyttan!

Mm, nästan nyss hemkommen från Barkhyttan och Pernilla. Vi har käkat tacos,godis och pratat en massa skit om allt o inget =) Så jäkla sköönt o mysigt! Blev en sen natt då vi pratade massa innan sömnen tog över.
Vi kollade på melodifestivalen och "How to loose a guy in ten days", man blir så käär när man ser sådana kärleksfilmer, men men ! haha .. Nej men somsagt de var mys o en gymrunda hanns med igår innan vi begav oss till Barkhyttan också..

Nu sitter jag hemma o väntar på familjen som varit på Innebandy Dm hela dagen i sandviken, maten står klar på bordet o jag hoppas de kommer snart för annars är maten inte så fräsch länge till :P

Pratar med Hanna på Msn också, lite projektarbete och så .. känns inte så lovande ut men vi har en plan B och då ska de nog bli bra tillslut ändå!

Snart är det "En annan del av köping" och jag gillar Tobbe sjukt ..HelveTE!  haha! De andra tycker jag är lite småjobbiga, FÖRLÅT! men de är så jag känner...

Nu har jag laddat hem alla melodifestivallåtar också, hah! inte får att de finns så många bra, men kan bli juh mer man lyssnar på dom.. Själv gillar jag Björn Gustafssons kärlekssång till Carina Berg =) Han är så gullig! Längtar tills hans egna serie kommer igång o parlamentet såklart! <3

Tankar flyger runt o huvudet o jag funderar starkt på om du någonsin kommer att försvinna därifrån?!
Tycker så otroligt mkt om dig fortfarande och jag vill verkligen att de ska bli du och jag en dag igen, för så bra som du fick mig att må är de ingen som lyckats med tdigare. Jag kunde vara mig själv i alla lägen tsm med dig och jag saknar det! Det jag skrev den där kvällen på fyllan som jag förnekade är sant!
Måste släppa dig nu o gå vidare, men rädslan att träffa ngn ny och ändå ha känslor kvar för dig finns hela tiden.
Men du betyder fortfarande väldigt mkt för mig o de kommer du alltid att göra..

LOVE

Kommentarer
Postat av: Tilda

Förstår hur du känner. Det är skit jobbigt, man vill ta ett steg och gå vidare men det går bara inte

2008-03-09 @ 22:32:25
Postat av: Hanna

Det kommer lösa sig till slut ska du se!
80 dagar kvar till studenten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback