Bränt fläsk..

kan jag lova .. efter tre dagars solning har jag nu bränt mig! Bra Emelie! men hellre de än ingen färg alls.. hehe. Sån är jag :)

Precis hemkommer ifrån träningen, gick väl somvanligt för min del, skit alltså.. men jag tränar o håller igång iaf! Men måste försöka fixa en ny klubba, denna är alldeles för hård o stum för mig, Danne är en pistol på att skotta han, men tyvärr är inte jag det..

Kollade på Sjukhuset idag, fick ont i magen.. Tycker det är rent ut sagt SKITJOBBIGT att se, men idag var han inte med mer än att han kom fram till akademiska med brännskador, på måndag ,tror jag de blir, kommer amputationen visas och det kommer bl grymt svårt att se( Nu vet jag inte hur mkt som visas, men iaf). Men samtidigt tycker jag att det är intressant och följa hans väg eftersom den varit så otroligt lång och svår för att nu veta att han är på bättringsvägen. Även fast jag inte känner honom så lider jag med alla hans anhöriga och framförallt han själv! Önskar man kunde göra något, men dom har sådant stöd från alla så mitt behövs nog inte.

Jobbet idag då, jovars! rulla på bra och jag fick gå hem 16.20 o då var jag jäkligt trött, sov typ hela bussresan! SNARK. Men ikäll blir en ovanligt tidig kväller för imorrn ska jag jobba hela dagen och sedan ska jag stana för att titt på innebandy då Erica och Aston lirar, väldigt betydelsefull match och jag hoppas verkligen dom vinner och stannar kvar i 2an =)
-Cross my fingers for you Girls!

Neej, nu ska jag krypa mig till sängs.. iaf ställa bort datorn som nu står i vägen!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback