Last day

Idag var ev sista dagen på praktiken, dessa veckor har gått alldeles för snabbt! hualigen.. men jag har haft jäklans trevligt o roligt, ångrar inte för en sekund att jag valde Intersport att vara på =) Thats Nice!
Anledningen till att jag hoppa de två kommande dagarna är att ICA är i akut behov av hjälp nu dessa två dagar innan påsk o de andra extraarbetarna går i skolan o kommer inte loss :) Tack för den o katching! Jag behöver verkligen pengar, så två 9-20 dagar säger jag inte nej till! Nono!

Jag o Sändra var ut en sväng o gick på kvällskvisten o fybubblan vad kallt det är ..Mina händer är fortfarande lite stela o hela kroppen helt genomkall! brrr.. Jävla väder! Har de inte varit snö på hela vinter behöver de väl inte komma nu heller. TVI TVI TVI!  Nej, dumt o ödsla energi på vädret, inget man kan påverka ändå. Eller kanske om alla börjar åka miljöbilar o tänka lite mer på miljön! Så gott folk, dra er i kragen o sätt fart !

Nu ligger jag o gosar med täcket o kuddarna, nå annat lär väl en annan inte få gosa med! hah . men som man bäddar får man ligga, o just nu ligger jag gryyymt skönt kan jag lova :)

Morgondagen kommer somsagt spenderas på ICA, så där finns jag om ni vill något.
- Välkomna in o shoppa loss!

På torsdag är det utgång i Hofors vilket kommer bli väldigt kul! Sen på lördag blir de Sandviken, Lobby och Pumpbolaget :) Hoppas på mkt folk o trevligt sällskap! De tackar man juh aldrig nej till..

Vet inte vad jag hoppades på, visste innerst inne att de skulle bli såhär. Men jag är lika lycklig för det, trodde aldrig det skulle hända överhuvudtaget ;p Men nu börjar tankarna återgå till det normala, o de kmr bli jobbigt igen. Men de var kul så länge de varade! Tack.

Björn Gustafsson är helt klart min, ( o alla andra) tjejers nya förälskelse.. Vilken oslipad diamant ! Jag gillert.. Ge mig mer uatv honom! :) Ge svenska folket mer av honom..

Aja, nej nu ska jag tänka på reffan, luta mig tillbaka o sluta mina två vackra blå ;)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback