19maj

har precis lämnat in min sista rest :)
Nu är det bara konsthistoria provet som skall göras, sen är jag helt klar med skolan! jäää..
Alla pratar om studenten och nästa vecka är det dags, helt sjuuuuuukt!. Nästa vecka, damn alltså!

Idag känns de inte som att jag har så mkt att säga, men iaf att jag ev kommer få MVG i ledarskap, typ väldigt bra! Sen VG i idrott och G i sportkunskap, dethär med teori är inget för mig!.. haha.

Håller tummarna!

Ikväll ryktas de om fest, hmm vore kul men får se.. måste ta tag i konsthistorian och sen blir de juh fest imorn. En annan har juh inte guldbyxorna på. Men kan juh kika vad som händer iaf, skadar juh inte.

Nej, nu ska jag ringa CCC och kolla lite kring nöjesfesten :) 40betalda idag. förhoppningsvis ser de ljust ut!

tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback