6maj

Mm, nu är de den 6maj  även tisdag och projektredovisning efter lunch. Känner ingen nervositet, men de kommer väl juh längre fram på dagen! Men är inge laddad alls, känner mig trött o sliten . Har en förkylning i kroppen som är påväg att bryta ut och visst, jag klagar inte eftersom det är Multisporttävling på Torsdag.

Igår var de världens grispass på idrotten, tack Degen! Hade ont i bröstet hela dagen o efter så hostade jag nästan blod =/ Huuua.. Men gött efter var de iaf!

Bläää, känner mig inte motiverad alls för någonting .. 24dagar kvar till studenten och det gör väl en massa med ens känslor osv. Men nu ska man vara glad o motiverad, o jag är ingetdera idag.
Så jävla nere o ledsen, skit!!

Nu ska jag skriva på Kundvårdsplanen och bli klar med den, denna vecka! Likaså med allt annat.. suck!

BLÄÄÄÄ!

-Förlåt!

Trodde inte att du skulle vara som alla andra, men somvanligt tog jag fel. DAMN!


Fan, varför känner jag mig så nere?! finns ingen dirket orsk, eller?
Sa till mig själv att jag inte tänker låta ngn få mig må såhär igen, men här sitter jag med gråten i halsen och vill bara försvinna. Det ända jag ville var ju en sak, o nu ...aja.. Nu är de slut på detta iaf!

Varför just idag???
kommer aldrig klara redovsiningen med denna känsla i magen o huvudet.. Fattas väl bara att jag börjar böla när vi står där o pratar....

Kommentarer
Postat av: sara

de är bara o ringa när du sitter med kundvårdsplanen så hjälper ja dej vännen! å snart äre nöjesfest å då seeees vi! PUSSPUSS

2008-05-06 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback