8maj

Jaha, då var det dags för 8majs blogg :) Måste bara börja med att fortsätta tacka för det helt otroligt underbara väder vi har fått! Solen verkligen steker och det är så grymt skönt!
tackar, och hoppas på fortsatt grymt väder i helgen.

Idag har vi haft Sporthandel Adventure Race, alltså multisporttävling. Jag var dock inte med eftersom min förkylning inte vill ge med sig. Kände mig inte 100% och vill absolut inte bli sjukare nu när de är studentkryssning och sista veckorna i skolan. Fick agera funktionär och alla var så grymt duktiga! Trots i denna värme tog alla sig igenom banan och på bra tider dessutom. Mitt lag kom 3a :) Kanske var bra att jag inte var med alltså =p

Nu sitter  jag inne och jag måste erkänna att det tar emot.. Vill vara ute i solen o bli bruuuuun! Men får satsa på helgen och eventuellt göra klart en uppgift här och nu istället. Skulle vara gött det med!
Igår lämnade jag ion Säljresan och Kundvårdsplanen! Så himla skönt att ha de gjort.. det var verkligen de största uppgiftera nu innan studenten, och kanske de absolut viktigaste. Kändes dock att jag bara slängde ihop lite på slutet bara för att få de gjort och avklarat, men lite bra blev det nog =)

Hanna och Fidde sitter här o kämpar med lite uppgifter, eller ah, Hanna iaf .. Fidde vette katten vad han gör .. Ser engagerad ut iaf. Förövrigt har jag kommit underfull med att Fidde ser ut som en Spanior/Italienare :)
Thats Hooooot!
Tror han blev lite stolt själv när jag sa det också, eftersom Ramos är Spanior :P

Mnjeee, nu ska jag ta tag i detta för att sedan kunna gå hem med gott samvete :)

This is why im hot!

Kommentarer
Postat av: fiddson

grrrr

2008-05-08 @ 14:14:44
Postat av: Hanna

Skönt att du är klar med dessa uppgifter som jag knappt har börjat med. Du är så duktig så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback